Saturday, August 28, 2010

近况

SPM TRIAL 倒数25天
期末考倒数44天
SPM倒数86天

一连串的考试
烦死人啊
最近啊
才真正的要听课
但并不是一件好事
因为太迟了
现在努力中
做maths
真的
我觉得我这个人是要有人逼
在很大压力的环境底下才能真正的备考
现在啊
我还寻找不到我的动力
><

假期

还有一个礼拜
这个假期只有一个礼拜
好少好少
很不够用
假期有四天去langkawi玩了
两天去书展
三天补习
每一天三个小时
可怜啊><
希望快快考完试啦
SPM 22/12开始考
华文在14/12考
20/12是考eko
还好我没有报考
我很笨啊
不懂做么會選中国文学的
一點概念都沒有啊

年尾計劃著去香港
希望去的成
台灣啊
可能明年或後年=)
最想去的還是台灣...
可是去年才去
所以今年選擇香港
星期五要去matta fair看便宜的機票和酒店了
希望去得成啊
我要去disneyland和我最愛的cartoon character 拍照啊
還有買很多很多的disneyland周邊產品=]
一定成功啊^^

i feel so sad today..
mayb u think i hurted you..
but i dun hv tat meaning..
i only joking..
i treat others fren oso like tat 1..
if you feel hurted..
i am very sorry..
next time i duwan joking with other ppl jor..
i better quiet...
i knw is my fault la..
sorry..
i thought you angry me..
bcoz u din talk to me..
then u said my face black black today..
i call ur name tis morning many times..
u dun choy me..
i thought u angry me..
then after school i talked to you..
u never see me..
and never talk to me..
so i thought you angry..
i knw is my fault..
so sorry..
hope we can good like b4..
i hate face problem in friendship..
bcoz it is difficult to solve..
i feel so sad now..
no mood..
when u wan reply my sms..




如果时间能够倒转那有多好,
当然那是不可能的事情,
但是能有让时间暂停的魔法,
那就是摄影,不是吗?
摄影师让瞬间,变成永恒的魔法。

No comments:

Post a Comment